
Fysiske breve gør indtryk på de unge
De fleste virksomheder bruger digitale medier til markedsføring til de unge, men faktisk kan trykt kommunikation være mere effektivt. Læs om hvorfor, her.

Derfor skal du vælge foliering af dine magasiner
Sender du magasiner til dine kunder, er der god grund til at benytte foliering. Bliv kogere på, hvorfor du bør vælge foliering af dine magasiner, her.

Brug af databehandler til databehandling – det skal du være opmærksom på
Vælger du at bruge en databehandler til at foretage databehandling for din virksomhed, er der nogle ting, du skal være opmærksom på. Læs om det her.

Undgå fejlforsendelser med korrekt adressering
Når man som virksomhed ofte sender brevpost, kan der opstå fejlforsendelser. Læs her, hvordan I undgår det og sikre, at jeres post når frem til modtageren.

Sådan håndterer du lejekonflikter
Som udlejer kan du risikere at komme i konflikt med dine lejere. Læs her, hvordan du bedst håndterer potentielle konflikter med dine lejere.

3 typer direct marketing du bør kende
Direct marketing er markedsføring direkte til kunden. Der findes mange typer direct marketing, men vi giver dig tre af de mest virkningsfulde. Læs dem her.

Man skal ikke kimse af effekten af det gode gamle brev
Fysiske breve er en god offline markedsføringsstrategi for virksomheder, der ønsker at skille sig ud fra mængden og få flere interesserede kunder.

Derfor skal du investere i direct mail
Direct mail er mere effektivt end e-mail marketing. I dagens Danmark kan det nemlig være helt spændende at modtage et fysisk brev. Læs mere om det her.

Giver det mening for dig at varemærkeregistrere virksomhedens navn?
Det er ikke altid hverken nødvendigt eller muligt at registrere…

Satellitkontorer kan være vejen til en blød udvidelse af forretningen
De fleste virksomheder har et eller andet ønske om at vokse,…