konflikt-mellem-lejer-og-udlejer

Sådan håndterer du lejekonflikter

Som udlejer kan du risikere at komme i konflikt med dine lejere. Læs her, hvordan du bedst håndterer potentielle konflikter med dine lejere.
direct-mail-rammer-plet

Direct mail fremmer væksten hos virksomheder

Der er mange grunde til at bruge direct mail som markedsføringsmetode. Den vigtigste er nok, at den virker - endda bedre end nyhedsbreve. Læs om det her.
samtale-mellem-medarbejder-og-leder

Sådan afholder du en god MUS

Den årlige MUS bliver ofte opfattet som tidsspild. Som leder er der dog nogle ting du kan gøre, for at det bliver en god samtale. Læs hvordan her.
Inkasso

Inkasso – sådan inddriver du gæld fra dårligt betalende kunder

Har du en kunde, som ikke vil betale, kan det være, at du skal starte en inkassosag. Læs om inkasso, og hvordan du inddriver gæld fra dine kunder, her.
anmeldelser-fra-kunder

Derfor skal du fastholde dine eksisterende kunder

Mange virksomheder bruger tid og ressourcer på nye kunder. Men faktisk kan det bedre betale sig at fastholde dine eksisterende kunder. Læs hvorfor her.
Brug DISC profiler som ledelsesværktøj

Brug DISC profiler som ledelsesværktøj

Flere og flere virksomheder og ledere har fået øjnene op for…
direct-marketing

3 typer direct marketing du bør kende

Direct marketing er markedsføring direkte til kunden. Der findes mange typer direct marketing, men vi giver dig tre af de mest virkningsfulde. Læs dem her.

Kopiering af dit indhold gemmer på potentiel omsætning

Hvis man er en virksomhed, som producerer meget indhold, er der…
letter

Man skal ikke kimse af effekten af det gode gamle brev

Fysiske breve er en god offline markedsføringsstrategi for virksomheder, der ønsker at skille sig ud fra mængden og få flere interesserede kunder.
direct-mail-mailbox

Derfor skal du investere i direct mail

Direct mail er mere effektivt end e-mail marketing. I dagens Danmark kan det nemlig være helt spændende at modtage et fysisk brev. Læs mere om det her.